Firma » Biznes
Porównywarka Cen Okazje.info dołączyła do sieci Grupy ARBOinteractiv
                Witryna Okazje.info znacznie wzmacnia pakiet e-commerce Grupy, gdyż jest to już druga z trzech największych porównywarek cenowych, która dołączyła do portfolio ARBOinteractive.
	
    
	
Witryna dołączyła do ARBOnetwork – sieci reklamy ogólnotematycznej, gdzie poszczególne sekcje serwisu dostępne są w dopasowanych do nich pakietach tematycznych, a także w pakiecie Superbrands, który skupia największe witryny w polskim internecie o wysokiej jakości kontencie.
Ponadto oferta reklamowa serwisu dostępna jest w beauty network – sieci reklamy kobiecej, gdzie serwis dołączył m.in. do pakietów Zakupy oraz Lifestyle. Reklamodawca ma do dyspozycji wszystkie płaskie formy reklamy online, a także Boks Patronacki, Pozycjonowanie Produktu oraz Akcje Specjalne.
Co ważne, użytkownicy to w większości konsumenci na etapie decyzji zakupowych, świadomi użytkownicy internetu, a także liderzy opinii. Okazje.info to serwis, w którym precyzyjnie można targetować reklamę konkretnie na użytkowników zainteresowanych danym produktem. Witryna Okazje.info na rynku istnieje od 2007 roku – jest najszybciej rozwijającą się wyszukiwarką internetową i jednym z trzech największych tego typu serwisów w polskim internecie. Co miesiąc odwiedzany jest przez 1,75 miliona użytkowników, którzy generują prawie 12 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius 2011.11). Jest to baza ponad 10 milionów produktów z ponad 2000 sklepów.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)