Technologie » Internet
Okazje.info - milion nowych real users w rok
Od listopada 2009 zasięg Okazje.info zwiększył się o 5,06 punktu procentowego. W przypadku innych porównywarek przyrost był zdecydowanie mniejszy (Skąpiec zyskał 2,33 pkt) lub nastąpił niewielki spadek (Nokaut – 1,64 pkt w dół).
Dla całej Grupy Allegro wzrost od stycznia 2010 (włączenie Ceneo do statystyk Grupy w Megapanelu) wynosił 0,65 punktu procentowego. Wygląda więc na to, że w branży nastąpiła pewna stagnacja, którą wykorzystują dynamiczne zespoły takie jak Okazje.info czy Grupon. W przypadku popularnych „Okazji” kluczem do sukcesu są zmiany.
- Dążymy nie tylko do umocnienia pozycji w polskim e-commerce, ale też do jak najlepszej optymalizacji usług dla współpracujących sklepów i odwiedzających nas Internautów. Ruszyliśmy z poradnikowym blogiem e-commerce oraz nowymi produktami reklamowymi. Wdrażamy i testujemy też kolejne serwisy zakupowe - mówi Milena Bakalarz z Okazje.info.
Najnowsze zmiany na Okazje.info można śledzić na bieżąco na blogu: http://ecommerce.okazje.info.pl/
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)