Technologie » AGD - RTV
Telewizory LCD – raport preferencji zakupowych wg Okazje.info
Najpopularniejsze wielkości to 30-39” oraz 40-49”, a wśród producentów aż 45 % użytkowników wybiera firmę Sony. Dalej pojawiają się: Samsung (24%) oraz LG (11%).
W porównaniu z ubiegłym rokiem, zwracamy większą uwagę na popularne modele. Zainteresowanie rankingami najczęściej wybieranych telewizorów wzrosło o 7 punktów procentowych. Za to nieco rzadziej internauci decydują się na szczegółowe określanie parametrów. Wpłynęło na to upowszechnienie na rynku nowoczesnych technologii,w tym formatu Full HD. Mimo tego, podobnie jak rok temu, dobre parametry okazały się ważniejsze niż cena.
- Promocyjne oferty marketów oglądało 11 % użytkowników zainteresowanych telewizorami LCD, a zaledwie 5 % skorzystało z sortowania ofert według ceny – mówi Justyna Staszewska z Okazje.info. Nieco inaczej jest w przypadku podbijających rynek telewizorów LED, dla których promocje sprawdzało 40 % internautów odwiedzających tę kategorię. - Jednak ceny modeli LED są znacznie wyższe niż tradycyjnych LCD – przyznaje Justyna Staszewska.
To już druga edycja raportu Okazje.info o rynku telewizorów LCD. Badanie przeprowadzono w oparciu o analizę zachowań użytkowników porównywarki w okresie: maj 2010.
     
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)