Młode kobiety a ryzyko raka piersi – Różowe Patrole OnkoCafe zwiększają świadomość profilaktyki
Rak piersi, szczególnie wśród młodych Polek w wieku 20-44 lata, jest...
Familijne sponsorem podcastu „Co powie Tata?" – opowieści o pozytywnym ojcostwie
Marka Familijne została sponsorem drugiego sezonu podcastu Onetu pt. „Co...
Morele, lider wśród polskich sklepów internetowych oraz marka lodów...
G City zapowiada zmiany w tenant mix swojej flagowej lokalizacji
G City zapowiada zmiany w tenant mix swojej flagowej lokalizacji i prezentuje...
Nowe, ultrawytrzymałe akcesoria dedykowane iPhone 16
Włoska marka SBS Mobile prezentuje ultrawytrzymałe akcesoria dedykowane...
nubia Music – brzmienie w barwach pop-art
Do rodziny nubia dołącza model nubia Music, którego wyróżniają ciekawe...
AI w służbie klienta: personalizacja i etyka kluczem do sukcesu
Twilio i Armatis: bez zaufania nie ma lojalności, dlatego firmy muszą...
Badanie ASICS: Nieustanna praca przy biurku zagrożeniem dla zdrowia psychicznego
Globalne badanie ASICS, obejmujące 26 tysięcy uczestników, wykazało silny...
Kuchnia z klimatem
O kuchni często mówi się, że jest sercem domu.
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract Ekspozycja nowej, polskiej marki MOTE podczas Warsaw Home 2025 była...
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025” Tak jak zdecydowana większość rynków regionalnych, pierwotny rynek...
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie Marka Komfort ogłasza start swojej największej kampanii wyprzedażowej w...
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI Komfort stawia na odważny, rozpoznawalny język wizualny i pełne...
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1% AkzoNobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q3 2025