FPT Industrial, the Iveco Group brand dedicated to the design, production,...
Przez 20 lat marka Dove podtrzymywała swoje zobowiązanie, przeciwstawiając...
SHEIN przedstawia nową kolekcję evoluSHEIN X Anitta stworzoną we współpracy z ośmioma niezależnymi p
Odważna kolekcja SHEIN i Anitty stworzona została z myślą o pomocy...
NORD jest zadowolony z pierwszej połowy 2024 roku
3. urodziny Fabryki Norblina – wyjątkowy weekend pełen atrakcji!
Już 21 i 22 września Fabryka Norblina zaprasza na swoje 3. urodziny! W...
Wydajność, która trwa. Hoover prezentuje w Berlinie swoją nową wizję
Pionierska marka z sektora urządzeń do odkurzania ogłasza swój rebranding...
„Askana łowi talenty” powraca! To na askanowej scenie odkrywaliśmy...
IFA 2024: Candy wprowadza nową koncepcję „ready to live”
Coraz bardziej inteligentne rozwiązania przyczyniają się do rozwoju...
IFA 2024: Haier prezentuje nowy wymiar ekosystemu Smart Home
Połączony ekosystem Haier, zdefiniowany przez zaawansowane technologicznie...
Ochłodzenie cen surowców, ale nie energii – są one rozpalone zwłaszcza w Europie
Surowce w większości tanieją – także hurtowe ceny prądu, a...
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract Ekspozycja nowej, polskiej marki MOTE podczas Warsaw Home 2025 była...
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025” Tak jak zdecydowana większość rynków regionalnych, pierwotny rynek...
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie Marka Komfort ogłasza start swojej największej kampanii wyprzedażowej w...
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI Komfort stawia na odważny, rozpoznawalny język wizualny i pełne...
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1% AkzoNobel N.V. (AKZA; AKZOY) publikuje wyniki za Q3 2025