Technologie » AGD - RTV
Sony i Media Expert najlepiej obsługują klientów. Tajemniczy Klient zbadał branżę RTV/AGD
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Celem badania Mystery Shopping jest ocena faktycznego poziomu  procesu obsługi. Osoba realizująca badanie nie ujawnia swojej  rzeczywistej roli w kontakcie z pracownikami badanego podmiotu.  „Tajemniczy klienci” Daymaker’a przeprowadzili audyt w sklepach branży  RTV, AGD i sieciach komputerowych w oparciu o następujące kryteria:  otoczenie sklepu, pierwsze wrażenie, zbadanie potrzeb klienta przez  handlowca, wiedzę sprzedającego o produkcie oraz całościowy proces  sprzedaży. Swoje wrażenia opisywali w formie odpowiedzi na 12 pytań oraz  komentarzy. Łącznie maksymalnie było do zdobycia 100 proc.
Okazało  się, że wśród analizowanych sieci, najlepszą obsługę zapewniają salony  Sony Centre i elektromarkety Media Expert, które wyraźnie wyprzedziły  konkurencję w zestawieniach Daymakerindex.
 
Ranking sklepów RTV, AGD i komputerowych pod względem obsługi klienta (według Daymakerindex 2015):
 
1. Sony Centre 82,0 proc.
2. Media Expert 81,0 proc.
3. Saturn 77,7 proc.
4. Neonet 72,2 proc.
5. Komputronik 70,2 proc.
6. RTV Euro AGD 62,0 proc.
7. Media Markt 56,0 proc.
„Poziom  obsługi klienta jest kluczowym elementem sukcesu w naszej branży.  Realizujemy specjalne systemy szkolenia, dzięki którym nasi pracownicy  rozumieją oczekiwania klientów, ułatwiają im podejmowanie decyzji  zakupowych i realnie wspierają w doborze optymalnych produktów. Chcemy,  by nasi klienci byli usatysfakcjonowani nie tylko w chwili zakupu w  Media Expert, ale i długo po nim. Cieszymy się, że nasza strategia  działania przekłada się na zaufanie i sympatię wyrażaną również przez  tajemniczych klientów”. – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media  Expert. 
Daymaker (www.daymaker.pl) prowadzi projekty audytu  satysfakcji klientów dla takich branż jak samochodowa, RTV/AGD,  odzieżowa i telekomunikacyjna. Głównym rynkiem działalności jest  Szwecja, ale Daymaker prowadzi badania na terenie całej Skandynawii oraz  w krajach nadbałtyckich, w tym w Polsce. 
Media Expert
www.mediaexpert.pl   
więcej informacji z Media Expert    
    	
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (1)
Dlatego ja zawszę dziwię ludziom, którzy tak strasznie gadają na ten sklep. Za każdym razem jak byłem u nich na zakupach, to obsługa pokazywała swój nienachalny profesjonalizm.