Firma » Reklama
OgilvyInteractive dla IBM
Kampania w sieci wspierana jest także poprzez działania na profilu IBM na Facebooku.OgilvyInteractiwe mając na celu wypromowanie idei Mądrzejszego Świata stworzyła koncepcję specjalnego serwisu technologicznego „Next”. Mądrzejszy Świat (Smarter Planet) to hasło, które towarzyszy globalnej kampanii IBM „Zbudujmy lepszy świat, let's build the smarter planet” realizowanej na całym świecie. Jako partner serwisu IBM jest  widoczny w reklamach display’owych na stronie. IBM odpowiada także za redagowanie materiałów do wyodrębnionej sekcji w serwisie. Podserwis o nazwie „Mądrzejszy Świat” ma za zadanie przybliżyć czytelnikom rozwiązania IBM, które pomagają rozwikłać problemy rozwijającego się świata, a w szczególności dużych miast i metropolii – mówi Mateusz Mentlewicz z Ogilvy Interactive.Profesjonalnie przygotowane przez redakcję „Next” artykuły są również zamieszczanie na fan page „Mądrzejszy świat” na Facebooku. Stanowi on uzupełnienie działań IBM w Internecie. Profil administrowany jest także przez zespół OgilvyInteractive.Już w pierwszym miesiącu obecności w sieci „Next” cieszył się olbrzymią popularnością i ciągle rosnącą liczbą czytelników. Przez pierwsze cztery miesiące serwis „Next” odnotował 686 tysięcy unikalnych użytkowników oraz blisko dwa miliony odsłon.Od początku swojego istnienia serwis „Next” na Gazeta.pl promowany jest w Internecie i prasie w mediach należących do grupy Agora S.A. Projekt po stronie IBM koordynuje Joanna Komuda, Brand Manager. .…….…………………………………………………………………………………………………………………
W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem. 
OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.
Patrycja Sawicka BLACK&WHITE PR/PRimoloko ul. Bracka 25/B8 Warszawa 00-028 tel. 22 692 16 10 mobile. 506 181 076
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)