Moda » Odzież
Nowy wymiar BOHOBOCO
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
BOHOBOCO to jeden z najgorętszych duetów kreatywnych ostatnich miesięcy. Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach regularnie goszczą na łamach magazynów modowych i już na stałe dołączyli do grona najznakomitszych polskich projektantów.
BOHOBOCO wyróżnia charakterystyczny, niezwykle kobiecy styl, będący mieszanką nowojorskiego luzu, londyńskiej awangardy, paryskiej elegancji i włoskiego dolce vitae. Każdy projekt to odpowiedni balans formy, funkcjonalności, wygody i klasy, dla których bazę tworzą wyselekcjonowane tkaniny i kolory.
Pierwszy butik BOHOBOCO powstał dwa lata temu na ulicy Mokotowskiej. Nowa lokalizacja w GALERII MOKOTÓW to kolejny etap rozwoju marki. „Kochamy naszą pracę i zależy nam na tym, aby jak najwięcej osób miało okazję zetknąć się z naszymi projektami.” – mówi Michał Gilbert Lach – „Twardo stąpamy po ziemi i zdajemy sobie sprawę, że większość Polaków robi zakupy właśnie w centrach handlowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na otworzenie butiku w jednym z najpopularniejszych tego typu miejsc w Warszawie. Dla nas będzie to zupełnie inny wymiar kontaktu z klientkami.”
Butik BOHOBOCO powstaje w prestiżowej części GALERII MOKOTÓW zwanej „złotą aleją” w sąsiedztwie popularnych światowych marek. Jego wnętrze stylem nawiązywać będzie do elegancji paryskich domów mody. „To będzie wyjątkowe miejsce, z miłym i ciepłym klimatem.” – mówi Kamil Owczarek - „Skrzypiącą, drewnianą podłogę w kolorze białym, zestawimy z zadziornymi graffiti na ścianie i industrialnymi dodatkami.”
Otwarcie butiku zaplanowano na drugą połowę września.
| Nadesłał:
            poprostu | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)