Firma » Praca
Nowy Dyrektor w Browarze SULIMAR
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
W browarze SULIMAR odpowiadać będzie za stworzenie nowych procedur sprzedaży, trade marketing oraz zarządzanie sprzedażą w kanale tradycyjnym.
Arkadiusz Brodecki karierę zawodową rozpoczynał 13 lat temu. Od samego początku związany jest z branżą alkoholową. Pracował m.in. dla takich firm takich jak CEDC, Grupa Sobieski, Polmos Toruń, OLIMP UA. Ostatnio współpracował z koncernem FoodCare, gdzie z sukcesem wprowadził do dystrybucji napój FRUGO do branży alkoholowej. Tworzył także strategie sprzedażowe dla innych produktów z portfolio producenta m.in. BLACK, 4MOVE i N-GINE.
Arkadiusz Brodecki przez lata pracy w branży zdobył doświadczenie i know how w dziedzinie zarządzania sprzedażą oraz dystrybucją, zarówno napojów alkoholowych, jak i bezalkoholowych oraz funkcjonalnych. W listopadzie br. dołączył do zespołu piotrkowskiego Browaru SULIMAR. Jego głównym zadaniem na nowym stanowisku będzie tworzenie i realizacja strategii sprzedaży dla różnych produktów firmy w kanale tradycyjnym. W zakresie jego kompetencji znalazły się też działania trade marketingowe prowadzone przez browar.
Prywatnie nowy Dyrektor Handlowy jest wielbicielem siatkówki i dobrego piwa.
SULIMAR od blisko 30 lat zajmuje się produkcją piwa i napojów. Obecnie to jeden z najdynamiczniej rozwijających się browarów regionalnych w Polsce, znaczący w regionie usługodawca w zakresie rozlewu, pakowania i dystrybucji napojów, a także ceniony w kraju i za granicą producent w obszarze marek własnych. SULIMAR proponuje szeroką gamę najwyższej jakości napojów m.in. piwa o tradycyjnych, jak i bardziej wyszukanych recepturach, napoje alkoholowe typu Ready To Drink, napoje energetyzujące i izotoniczne oraz inne napoje bezalkoholowe. Firma jest właścicielem i producentem wysokogatunkowych piw klasy premium marki CORNELIUS oraz nowej linii piw typu lager - TRYBUNAŁ.
Nadesłał:
poprostu
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)