Technologie » Komputery
Najnowsza wersja usługi Oracle RightNow Cloud zapewnia szybkie reagowanie na problemy klientów
Firma Oracle poinformowała o wprowadzonej w lutym 2013 r. wersji usługi Oracle RightNow Cloud Service, która zawiera nowe funkcje automatyzujące wdrażanie złożonych reguł biznesowych potrzebnych do obsługi klienta oraz ułatwiające zarządzanie tymi regułami.
Przeczytaj również
- Wiodące biuro analityczne uznało Oracle za lidera w kategorii zarządzania treściami internetowymi
- Oracle prezentuje system Oracle CRM On Demand w wersji 20
- Oracle przedstawia modułową bibliotekę taśm StorageTek SL150
- W Grupie Raben zakończył się pierwszy etap wdrożenia systemu klasy MIS opartego na produktach Oracle
Obsługa zgłoszeń klientów podlegających złożonym regułom biznesowym może być dla wielu przedsiębiorstw kosztowna, trudna i wymagająca dużych nakładów pracy. Ponadto często wiąże się z długą serią interakcji z klientami, którzy próbują rozwiązać problem drogą telefoniczną lub mailową.
Oracle RightNow Policy Automation umożliwia ekspertom ds. reguł skuteczne zarządzanie regułami i aktualizacjami, jak również sprawne odpowiadanie na zapytania klientów przez Internet, co pozwala uniknąć eskalacji kosztów.
Najnowsza wersja pakietu pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom natychmiast udzielać klientom dokładnych, aktualnych i istotnych odpowiedzi w odpowiednim momencie, w czasie rzeczywistym i za pomocą wielu różnych urządzeń.
Oracle RightNow Cloud Service umożliwia odpowiednim pracownikom dostarczanie klientom wielu informacji - o uprawnieniach do zasiłków, pomocy społecznej, zobowiązaniach podatkowych, możliwości ubiegania się o pozwolenia, czy składkach ubezpieczeniowych – w intuicyjny i przystępny sposób.
Wersja usługi Oracle RightNow Cloud wprowadzona w lutym 2013 r. pomoże przedsiębiorstwom i instytucjom zapewnić:
* większą wydajność biznesową - dzięki zautomatyzowanej technologii podejmowania decyzji z wykorzystaniem języka naturalnego, co obniża złożoność i zmniejsza ryzyko błędów związane z ręcznym wprowadzaniem danych;
* większą przejrzystość decyzji dla klientów i mniejszą konieczność kontroli - dzięki automatycznemu generowaniu raportów z audytu, które dokumentują i uzasadniają każdy etap procesu podejmowania decyzji;
* większe zadowolenie klientów - dzięki zadawaniu wyłącznie istotnych pytań i szybkiemu udzielaniu dokładnych odpowiedzi dotyczących danego klienta;
* szybsze reagowanie na zmiany w regułach, prawie i cenach - dzięki aktualizacjom, którymi użytkownicy biznesowi mogą obecnie zarządzać za pomocą jednego dokumentu, automatycznie publikowanego w sieci WWW.
Nadesłał:
Oracle
|
Komentarze (0)