Firma » Biznes
Jarek Bieda w Prime Time PR!
Prime Time PR wzmacnia zespół!
Do krakowskiej agencji reklamowej Prime Time PR dołączył Jarosław Bieda, który objął stanowisko Social Media Specialist. Do jego zadań będzie należała obsługa bieżących projektów, kontakt z mediami oraz przygotowywanie strategii obecności marek w Social Media.
Jarek dotychczas zdobywał doświadczenie w Agencji Marketingowej TLConsulting oraz MKI, zajmując się Public Relations, e-commerce oraz strategią. Na swoim koncie ma także czynny udział w projekcie Kanwa Przedsiębiorczych. W obszarze social media prowadził m.in. marki Stock Prestige, EmpikSchool czy Podkarpacka Strefa Wrażeń. Zajmował się także marketingiem i promocją konkursów, m. in. MyHome Design Awards.
Wolny czas poświęca horrorom, dobrym książkom i jazzowi.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
prime_time_pr
|
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (1)
ale bieda...