Zdrowie » Ciało
IMR z "Joanną"
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Projekty promocyjne zaproponowane przez Monikę Iskandar, dyrektor zarządzającą IMR advertising by PR i zaakceptowane przez Agnieszkę Rajewską-Koper, dyrektor ds. marketingu Laboratorium Kosmetycznego „Joanna” obejmą całą gamę kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała znajdujących się w portfolio „Joanny”.
Od początku istnienia Laboratorium Kosmetycznego „Joanna”, czyli już ponad 32 lata, zespół profesjonalistów, ściśle współpracując z dermatologami i fryzjerami, na bieżąco udoskonala składniki preparatów do pielęgnacji, odżywiania i stylizacji włosów, a od roku 2007 także kosmetyki do pielęgnacji ciała, stając się ekspertami w obu dziedzinach.
„Z przyjemnością podejmujemy się pracy dla „Joanny” znając jakość jej kosmetyków i wszechstronne możliwości ich używania do codziennej pielęgnacji. A co również jest ważne – z jakością wiąże się też przystępna cena. Nasze działania obejmą piarową promocję produktów w mediach drukowanych. Zorganizujemy tematyczne konferencje prasowe połączone z naszym autorskim poczęstunkiem adekwatnym do składników użytych do produkcji kosmetyków, a są to niemal wszystkie owoce polskie i egzotyczne” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR, która przyjęła odpowiedzialność za program współpracy z „Joanną”.
Umowę podpisano na czas nieokreślony.
| Nadesłał:
            IMR advertising by PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)