Firma » Reklama
IMR advertising by PR z Colfarmem
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Agencja zobowiązała się do budowania świadomości konsumenckiej, przekonywania do nowatorskich właściwości oraz korzyści mogących płynąć ze stosowania nutrikosmetyków z linii Beauty: Body, Skin, 40+, Hair i Hydro, a także suplementu Slim & Beauty, którego oryginalność polega na połączeniu wyciągu z alg morskich i sproszkowanych owoców opuncji.
Taka kompozycja składników pozwala spalać tkankę tłuszczową i ułatwia utratę wagi ciała bez ryzyka wypłukiwania z organizmu minerałów.
„Podjęliśmy się promowania nutrikosmetyków spółki Colfarm ze względu na ich uniwersalność stosowania przez szeroką grupę dbających o styl i jakość życia kobiet i mężczyzn. Badania konsumenckie przeprowadzone przez Colfarm potwierdziły, iż działają one odżywczo na skórę, włosy oraz paznokcie. Wspierają procesy metaboliczne zachodzące w skórze, a także odpowiednio ją nawilżają" - mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
Dwunastomiesięczna promocja idei nutrikosmetyków ZF Colfarm SA obejmie media drukowane oraz Internet.

Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie
Komentarze (0)