Technologie » Telekomunikacja
HTC ONE S „EUROPEJSKIM TELEFONEM SPOŁECZNOŚCIOWYM 2012 – 2013” WEDŁUG EISA
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
„Europejskiego Telefonu do Mediów Społecznościowych 2012-2013” od Europejskiego Stowarzyszenia Obrazu i Dźwięku (EISA). Nagroda ta została przyznana HTC już po raz drugi – w ubiegłym roku otrzymał ją model HTC ChaCha. 
- Najważniejszym obszarem działań HTC jest dostarczanie klientom najbardziej spersonalizowanych doświadczeń w użytkowaniu urządzeń mobilnych. Chcą oni bezustannie cieszyć się możliwością szybkiego i łatwego łączenia się oraz współdzielenia treści w mediach społecznościowych za pośrednictwem smartfonów. Z ogromną przyjemnością przyjmujemy tę zaszczytną nagrodę po raz drugi i dziękujemy zarówno EISA, jak i naszym klientom, za ich nieustające wsparcie dla HTC – powiedział Florian Seiche, prezes zarządu HTC na rynku EMEA.
Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku (EISA) jest organizacją zrzeszającą przedstawicieli 50 najbardziej prestiżowych czasopism branżowych z 19 krajów Europy. Każdego roku jej członkowie spotykają się by uzgodnić, które dostępne na rynku produkty zasługują na cenną nagrodę EISA. Tytuł „Europejski Telefon do Mediów Społecznościowych 2012-2013” przyznawany jest za pomysłowość w integracji telefonu z mediami społecznościowymi, łatwe łączenie aparatu z wieloma sieciami społecznościowymi, jak również proste współdzielenie treści i interakcji.
Więcej informacji o telefonie HTC One S można znaleźć na stronie:
http://www.htc.com/www/smartphones/htc-one-s/.
Więcej informacji o EISA i procesie wyłaniania zwycięzców nagrody na stronie: http://www.eisa.eu/.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)