Technologie » Telekomunikacja
Ciąg dalszy Akademii HTC!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Pierwszy dzwonek. Program wcześniej znany był słuchaczom jako Projekt Komórka. Był to cykl audycji radiowych poświęcony technologiom mobilnym, który powstał w 2000 r. Podczas audycji mogliśmy słuchać opinii ekspertów i porad specjalistów oraz prezentacji produktów. Kiedy w kwietniu audycja została w całości poświęcona najnowszemu smartfonowi HTC, ilość pytań od zaciekawionych użytkowników, ich sugestii i komentarzy przerosła najśmielsze oczekiwania prowadzących. Tak właśnie powstała Akademia HTC.
Ogólnopolski zasięg. Akademia HTC to cykl audycji radiowych nadawanych w największych miastach w Polsce, w całości poświęcony telefonom, oprogramowaniu i akcesoriom HTC. Pierwsza audycja, która odbyła się 28 maja 2012 r., dotyczyła interfejsu HTC Sense, w który wyposażony jest każdy smartfon sygnowany logo HTC. Kolejny odcinek programu (wyemitowany 29 czerwca) dotyczył produkcji i designu smartfonów. Wyjaśniano w nim, jak przebiega proces projektowania oraz produkcji tych urządzeń. Kolejna audycja już niebawem – szczegóły znajdują się na www.akademiaHTC.pl .
Idea Akademii HTC. Seria audycji Akademia HTC jest projektem edukacyjnym, skierowanym w głównej mierze do obecnych użytkowników smartfonów HTC oraz osób zainteresowanych produktami tej firmy.
W audycji każdorazowo biorą udział specjaliści z HTC Polska, którzy wyjaśniają wszystko w przystępny sposób. Niewątpliwą zaletą audycji jest fakt, iż przygotowywana jest ona w oparciu o wiadomości nadesłane przez użytkowników oraz analizę najczęściej poruszanych tematów na forach dotyczących urządzeń HTC i innych marek. Więcej informacji znajduje się na www.akademiaHTC.pl .
Nadesłał:
Multi Communications
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)