Moda » Odzież
Emocje, magia i marzenia : DESIGUAL EXPERIENCE
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
U podstaw filozofii marki leży tolerancja i zaangażowanie a także optymizm i dobra zabawa Real Life, Magic Stories, Luxury Feelings, Me&You, Better&Better, Wow, Life is Cool, All Together and Handmade to hasła którymi designerzy kierują się podczas tworzenia tych niesamowitych kolekcji.
W Polsce odzież i akcesoria Desigual nie są powszechnie dostępne. Marka ma zaledwie dwa sklepy stacjonarne ( w Poznaniu i Warszawie).
Internetowy Klub zakupowy markafoni.pl przygotował niespodziankę dla wszystkich fanów marki- kolekcję Desigual jesień 2012 w cenach obniżonych nawet do 60% w stosunku do cen rynkowych. Obok modeli z nowej kolekcji pojawi się też kilka propozycji z kolekcji ubiegłych.
Kampania sprzedażowa trwa tylko kilka dni – warto więc się pospieszyć.
w markafoni.pl rejestracja jest bezpłatna, szybka i bezproblemowa – należy podać wyłącznie adres e-mail oraz ustalić swoje hasło dostępu do konta.
Korzyści płynące z zakupów w klubach internetowych to gwarancja oryginalności, świetne ceny, dostęp do wyselekcjonowanych, atrakcyjnych produktów, możliwość bezproblemowego zwrotu towaru, szybki zwrot pieniędzy jeśli np. zrezygnujemy z zamówienia.
Oferta klubu markafoni.pl zmienia się codziennie, a informacje o nowych kampaniach pojawiają się na bieżąco. Warto zaglądać regularnie, bowiem zakupowe okazje trafiają się codziennie, a ceny są wyjątkowo kuszące.
Kontakt dla mediów:
Maciej Piotrowski
PR Studio
tel. +48 886 100 100
e-mail: maciej@prstudio.pl
Markafoni jest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie oraz w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.
| Nadesłał:
            studio111 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)