Moda » Biżuteria
DIESEL synonim wolności i oryginalności z rabatem do -44%
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Historiamarki Diesel rozpoczyna się w 1979 kiedy powstaje pierwsza, męska kolekcja odzieży jeansowej.
Nadrzędnym celem jest tworzenie i wyprzedzanie trendów, a nie jedynie podążanie za nimi. Diesel bardzo szybko znalazł swoją niszę: młodych, niezależnych ludzi, którzy podążają własnymi ścieżkami. Już sama nazwa niosła ze sobą znaczenie, będąc awangardowym odwołaniem do kryzysu naftowego lat 70.
W roku 1981 zaczęto eksportować ubrania marki poza Włochy i otwierać sklepy za granicą. Ekspansja marki na nowe rynki nie wiązała się z ekspansją fabryk – do dziś ubrania i dodatki Diesel powstają wyłącznie we Włoszech.
Marketingowy zmysł Renzo Rosso założyciela firmy oraz kontrowersyjne reklamy marki zrodziły szerokie grono fanów. W pierwszych latach istnienia, Renzo Rosso wymyślał fikcyjnych artystów i łączył ich z Dieselem. Pełne ironii i dystansu, nieraz łączące humor z polityką kampanie okazywały się strzałami w dziesiątkę niemal za każdym razem.
Diesel ma na swoim koncie m.in. współpracę z Karlem Lagerfeldem czy Dsquared2 Jakiś czas temu ukazała się linia rowerów Diesel dla Pinarello oraz specjalna wersja Fiata 500. Firma ma w tej chwili cztery różne linie produktów: popularna Diesel, luksusowa Diesel Black Gold, dziecięca Diesel Kids oraz tańsza 55DSL.
Główna siedziba marki znajduje się w Molvenie na północy Włoch, natomiast Diesel obecny jest w 80 krajach na całym świecie. Posiada około 300 własnych salonów, jednak jego ubrania i dodatki dostępne są w ponad 5000 miejscach.
Internetowy Klub Zakupowy Markafoni już w niedziele rozpoczyna sprzedaż zegarków tej włoskiej marki.
Zegarki będzie można kupić z rabatem do - 44%. Warto zajrzeć - tym bardziej, że w markafoni.pl rejestracja jest bezpłatna, szybka i bezproblemowa – należy podać bowiem wyłącznie adres e-mail oraz ustalić swoje hasło dostępu do konta.
Korzyści płynące z zakupów w klubach internetowych to gwarancja oryginalności, świetne ceny, dostęp do wyselekcjonowanych, atrakcyjnych produktów, możliwość bezproblemowego zwrotu towaru, szybki zwrot pieniędzy jeśli np. zrezygnujemy z zamówienia.
Oferta klubu zmienia się codziennie, a informacje o nowych kampaniach pojawiają się na bieżąco. Warto zaglądać regularnie, bowiem zakupowe okazje trafiają się codziennie, a ceny są wyjątkowo kuszące.
Kontakt dla mediów:
Maciej Piotrowski
PR Studio
tel. +48 886 100 100
e-mail: maciej@prstudio.pl
Markafonijest jednym z wiodących klubów zakupowych na świecie, którego oddziały funkcjonują w Australii, Grecji, Turcji, Korei Południowej i na Ukrainie – od września także w Polsce. Powstał w lipcu 2008 roku i obecnie skupia ponad 6,5 mln klubowiczów, którzy mogą nabyć markową odzież, kosmetyki, wyposażenie wnętrz oraz stylowe akcesoria taniej nawet o 70%. W swojej ofercie serwis posiada produkty ponad 1200 marek, również takich, które nie są dostępne w Polsce w tradycyjnym handlu. Klub prowadzi także Brand Shops: regularną sprzedaż najnowszych kolekcji najlepszych światowych marek. Markafoni Polska jest częścią Grupy Allegro.
| Nadesłał:
            studio111 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)