Firma » Praca
Emi Szkurłat jako Art Director w Ogilvy Action
Od 5 lat  związana z branżą reklamową, Szkurłat rozwijała swoje kompetencje pracując m.in. dla takich marek jak: Kinder Bueno, Absolut, Wyborowa, Tymbark, Kubuś, Tic Tac, Duplo, Zelmer, czy Skoda. Realizowała kampanie wizerunkowe i projekty prosprzedażowe.  W strukturach Ogilvy Action dopełnia dział kreacji i odpowiada za tworzenie koncepcji kreatywnych i ich realizacje zarówno dla klientów agencji, jak i przy projektach new bussinesowych.  - Dział kreacji stanowi o jakości prac agencji. Dlatego zależy nam na tym, by rozwiązania kreatywne oferowane klientom były unikalne dla każdej marki i zapamiętywane przez odbiorców komunikacji, ale też przekładały się na mierzalne wyniki – mówi Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca Ogilvy Action.- Emi Szkurłat dzięki wyjątkowemu talentowi do tworzenia przyciągających uwagę kreacji i doświadczeniu w akcjach sprzedażowych jest osobą, które umiejętnie łączy artystyczne podejście do pracy w reklamie z nastawieniem na jej efektywność.  Szkurłat kończy studia w Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Prywatnie uwielbia malarstwo, design i PS3.   
    
    	
 
                     
                 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)