Gospodarka » Żywność
Dwa nowe warianty Gorących Kubków Knorr
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Do rodziny Gorących Kubków dołączają dwa nowe warianty, których smak jest całkowitą nowością wśród tego typu przekąsek.
Zielona cebulka i czosnek to popularne warianty smakowe wśród słonych przekąsek lecz, aż dotąd, zupełnie nieobecne wśród zup typu instant. Dwie nowości marki Knorr nareszcie to zmieniają. Do gamy Gorących Kubków dołączyły dwie odmiany: Zielona cebulka z grzankami i Kremowa zupa z czosnkiem. Zarówno czosnek, jak i zielona cebulka nadają każdej z tych przekąsek wyrazistego smaku, a chrupiące grzanki jeszcze lepiej zaspokajają apetyt. Pozostaje chwycić kubeczek - najlepiej zielony, sięgnąć po saszetkę z wybraną zupą, zalać ją wodą, wygodnie usiąść i cieszyć się ulubionym smakiem. Nowe Gorące Kubki Knorr dostępne są w bardzo atrakcyjnej cenie. Za tą smaczną przekąskę zapłacimy jedynie złotówkę. Tak niewiele trzeba, aby zaspokoić pierwszy głód.Gorący Kubek Knorr Produktem Roku 2010
Gorący Kubek Knorr to niekwestionowany lider swojej kategorii, cieszący się w Polsce niesłabnącym powodzeniem. O jego popularności nalepiej świadczy fakt, że już po raz kolejny zdobył tytuł Produkt Roku przyznany przez polskich konsumentów. Respondenci wybierali produkty w 44 kategoriach, które wyróżniają się atrakcyjnością i walorami użytkowymi.
Sugerowana cena opakowania Gorący Kubek Knorr Zielona cebulka z grzankami i Gorący Kubek Knorr Kremowa zupa z czosnkiem i grzankami to: 1 zł.
Wejdź na: http://www.tegomitrzeba.pl/
Informacje dla mediów:
Stanisław Dojs
public relations department
email: stanislaw.dojs@multipr.pl
mobile: +48 604 089 924
Kamila Kurek
public relations department
email: kamila.kurek@multipr.pl
mobile: +48 698 373 587
Multi Communications Sp. z o.o.
ul. Wrotkowa 14, 02-553 Warszawa
tel.: +48 22 845 04 36, fax: +48 22 845 65

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)