Technologie » Komputery
Agencja Studio 111 odpowiedzialna za projekt „Zrób to z Lenovo”.
Komunikacja projektu skupi się na  pokazaniu jakie możliwości daje niezawodna technologia połączona z pasją, talentem i determinacją w działaniu. 
Do współpracy przy projekcie „For Those Who Do. Zrób to z Lenovo” zaproszone zostały wyjątkowe osobowości: znana fotografka Lidia Popiel, projektant mody Łukasz Jemioł, wokalistka i dziennikarka radiowa Novika, ilustratorka mody Olka Osadzińska, młode projektantki z Lola Victoria Design, kierowcy rajdowi RMF 4Racing Team, a także mistrz świata w grach komputerowych Wiktor ”TaZ” Wojtas. 
 Wspólnie stworzyli team tzw. „DO’ersów” Lenovo, czyli pasjonatów i jednocześnie ekspertów, którzy na co dzień robią niezwykłe rzeczy, realizują swoje pasje, są kreatywne i aktywne. Wraz z nimi Lenovo szukać będzie młodych talentów i spełniać ich zawodowe marzenia. 
  
Projekt zostanie podzielony na etapy. Każdy z nich będzie dedykowany jednemu z „DO’ersów”, który w tym czasie pokaże jak pracuje, spełnia swoje zawodowe marzenia oraz zainspiruje innych do działania. 
  
W grudniu tego roku odbędzie się wielki finał konkursów organizowanych w poszczególnych fazach projektu. Zwycięzca otrzyma atrakcyjną nagrodę pieniężną, którą będzie mógł przeznaczyć na spełnienie swojego marzenia. 
  
Agencja Studio 111 opracowała koncepcję projektu i jest odpowiedzialna za całościowe wdrożenie, realizację oraz kompleksową komunikację, w tym planowanie i zakup mediów.
Studio 111 koordynuje także działania dedykowane akcji „Zrób to z Lenovo” w social media.
Projekt będzie wspierany kampaniami online oraz publikacjami PR w mediach (telewizja, Internet, prasa).
| Nadesłał:
            studio111 | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)