Seminarium odbędzie się w siedzibie Gazeta.pl (Warszawa, ul. Czerska 8/10) w środę, 24 lutego o godz. 11.00. Tematem najbliższego seminarium będzie badanie „Młodzi i Media" poświęcone sposobom konsumpcji mediów przez młode pokolenie. Wstęp na konferencję jest wolny.
Nadesłał:
ap
|
Banki centralne rynków wschodzących stoją na rozdrożu Polska jako jeden z niewielu krajów prowadzi konsekwentną politykę –...
W tym roku Mars zaprasza do odkrycia kultowych smaków w sezonowych...
Grudniowa Magia bonusów w Grupie Murapol z pulą lokali z rabatami o wartości nawet 139 tys. zł W ramach grudniowej akcji „Magia bonusów” Grupa Murapol udostępnia...
AkzoNobel Decorative Paints zdobył I miejsce na szczeblu wojewódzkim oraz...
Sukces polskiej technologii. BikeID z cyfrowym znakowaniem rowerów wygrywa konkurs w Berlinie BikeID, polska firma technologiczna, zdobyła pierwsze miejsce w prestiżowym...
Komentarze (0)