Moda » Odzież
Znowu nie masz się w co ubrać? Krótki poradnik.
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Postaraj się, żeby Twoja szafa wypełniła się przemyślaną garderobą, której poszczególne elementy dobrze do siebie pasują. Zamiast różnorodności, postaw na spójność, gdyż lepiej posiadać kilkanaście trafionych zestawów, niż górę ubrań, z którą nie wiemy co począć. Wystrzegaj się kupowania pod wpływem impulsu. Nauczeni doświadczeniem, powinniśmy wiedzieć, że takie zakupy zwykle lądują zapomniane na dnie szafy, ale zbyt rzadko wyciągamy z tego właściwe wnioski na przyszłość i ciągle powielamy swoje błędy. Zastanów się, czy wybrane przez ciebie ubrania pasują do twojej sylwetki, stylu i posiadanej już garderoby. Wbrew wszelkim pokusom, nie kupuj rzeczy, której nie będziesz miała z czym zestawić. Twoja szafa to nie muzeum, ani galeria sztuki - powinna mieć przede wszystkim wartość użytkową.

Nie wpadnij również w sidła gorących trendów, które pojawiają się w każdym sezonie. Wyjdź myślami poza nie. Trendy miną tak szybko, jak się pojawiły, a ty pozostaniesz z ubraniami, które wyszły z mody. Staraj się przeczekać największe ciśnienie na dany trend, a prawdopodobnie okaże się, że byłby to nietrafiony wybór, a ty odetchniesz z ulgą.
Najlepszym rozwiązaniem jest zebranie kolekcji ponadczasowych ubrań i dodatków, które nie wychodzą z mody. Nie szalej z kolorami - powinny być one akcentem, a nie podstawą twojej garderoby. Sprzedaj lub oddaj potrzebującym wszystkie niepotrzebne rzeczy, a nowe kupuj według powyższych zasad. Jeżeli potrzebujesz wymiany większej części szafy, zainwestuj w unikatowe ubrania używane, które oferuje każdy vintage shop. Tego typu sklepy znajdziesz zarówno w internecie, jak i stacjonarnie pod postacią tradycyjnych lumpeksów.

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)