Firma » Biznes
Znamy zwycięzców 5. edycji konkursu Henkel Innovation Challenge
Jury doceniło ich produkt o nazwie Loctite Watts, który umożliwia odzyskiwanie i ponowne wykorzystywanie energii cieplnej.
  
  
Studenci z Chin podczas finału, który odbywał się w Warszawie w dniach 25-28 kwietnia, pokonali 19 drużyn z Europy, regionu Azji i Pacyfiku, Stanów Zjednoczonych oraz Meksyku. Zadaniem konkursowym, podobnie jak podczas finałów krajowych, było zaprezentowanie przed jury konkursu kreatywnych pomysłów na produkt w ramach henklowskich marek lub technologii, który odpowiadałby oczekiwaniom konsumentów w 2030 roku. Podczas finału w Warszawie należało wzbogacić prezentację o szczegółowy plan wprowadzenia produktu na rynek.   
  
 "Przez dwa długie dni drużyny prezentowały swoje pomysły przyszłości, odpowiadając na każde pytanie zadawane przez mentorów z firmy Henkel, oraz ciężko pracując nad swoimi prezentacjami, nawet do późnego wieczora" - powiedziała Franca Cristofoletto, Employer Branding Manager firmy Henkel i koordynatorka konkursu. „Pozostajemy pod ogromnym wrażeniem kreatywności, profesjonalizmu i umiejętności pracy w zespole wszystkich studentów biorących udział w warszawskim finale HIC."  
  
Za zwycięstwo w międzynarodowym finale każdy członek drużyny z Hong Kongu otrzymał bilet lotniczy na podróż dookoła świata oraz voucher podróżny o wartości 1000 Euro.  Jeden voucher podróżny otrzymała drużyna Persil Foils z Chorwacji, która zajęła drugie miejsce oraz zespół Cleansphere by Rubson z Francji, który uplasował się na trzeciej pozycji. Ponadto wszystkie trzy drużyny, które zajęły miejsce na podium, zostały zaproszone na spotkanie z Kasperem Rorstedem, prezesem Henkla, które odbędzie się w siedzibie głównej firmy w Dusseldorfie.  
  
W międzynarodowym finale Polskę reprezentowały Ola Bałdos i Ewa Żerebiec ze Szkoły Głównej Handlowej. Studentki z Warszawy, jako zespół Future Makers, zaprezentowały innowacyjną koncepcję produktu z grupy środków czyszczących o nazwie F2. Ostatecznie uplasowały się w finałowej ósemce konkursu.  
  
Szczegółowe informacje o konkursie dostępne są na międzynarodowym fanpage'u pod adresem www.facebook.com/henkelchallenge.   
  
  
  
Henkel oferuje na całym świecie wiodące marki i technologie w trzech obszarach biznesowych: środków piorących i czystości, kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała oraz klejów, uszczelniaczy i technologii powierzchniowych. Założona w 1876 roku firma jest światowym liderem w branżach produktów konsumenckich oraz dla przemysłu, oferując tak znane marki jak Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkel zatrudnia ponad 47 tysięcy pracowników. W 2011 roku wartość sprzedaży wyniosła 15,6 miliarda euro, a skorygowany zysk operacyjny 2,03 miliarda euro. Akcje uprzywilejowane Henkla wchodzą w skład najważniejszego niemieckiego indeksu giełdowego DAX a sama spółka jest ujmowana w rankingu Fortune Global 500.  
  
Kontakt dla prasy:
Dorota Strosznajder
Henkel Polska Sp. z o.o.
tel: (022) 565 66 65
dorota.strosznajder@pl.henkel.com       
Zofia Kurek-Maciejewicz
Solski Burson - Marsteller
tel: (022) 242 86 30
zkurek@solskibm.pl
| Nadesłał:
            al_go | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)