Firma » Reklama
Złoty Solal dla DH Supersam
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Kapituła konkursu nagrodziła Supersam najcenniejszym tytułem Gold SOLAL Marketing Award za koncepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum, które miało miejsce w październiku ub. roku.
Konkurs, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), rozstrzygnięto w ostatni czwartek w Berlinie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarządzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją.
W tym roku było 238 zgłoszeń z 17 krajów. Przyznano 18 nagród, w tym 7 złotych i 11 srebrnych.
Nagrodzona kampania rywalizowała w kategorii „Otwarcie, renowacja lub rozbudowa centrum handlowego". Konkursowe jury doceniło nietypową strategię otwarcia centrum, opartą na idei „time machine" i powrotu do czasów realnego socjalizmu. Propagandowy styl komunikacji i prowokacyjny charakter działań ambientowych stworzyły unikalny na rynku charakter marki.
„Ta nagroda, o znaczeniu europejskim, jest dla nas wyróżnieniem i potwierdzeniem, że jako zarządzający obiektem Supersam trafiliśmy w dziesiątkę dobierając strategię jego otwarcia. Wierzę, że rozpoczęliśmy nią passę sukcesów." - komentowała w Berlinie Małgorzata Szychułda, Head of Retail Asset Management z firmy Knight Frank.
Za przygotowanie, realizację, stronę komunikacyjną oraz przygotowanie zgłoszenia konkursowego nagrodzonego projektu odpowiedzialna była Firma Reklamowa Kuc.
| Nadesłał:
            bezstronny22 | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)