Firma » Biznes
Złoty Laur Klienta po raz drugi dla ActiveJet
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
- Złoty Laur Klienta to dla nas ważne wyróżnienie. Istotny jest fakt, że w konkursie to użytkownicy dokonują wyboru najwyżej cenionych przez siebie towarów. Nagroda przyznawana kolejny raz materiałom eksploatacyjnym ActiveJet jest potwierdzeniem renomy jaką cieszą się na polskim rynku. Poza tym, jest wyrazem uznania dla naszych działań w sferze produkcji, jak i komunikacji. - komentuje Rafał Ornowski, Dyrektor Marki ActiveJet.
Konkurs Laur Klienta został rozstrzygnięty w oparciu o sondaż, który określał poziom powszechnej znajomości i popularności produktów oraz usług ogólnodostępnych na krajowym rynku. Drugim najważniejszym wyznacznikiem w procesie wyłaniania zwycięzców były wyniki głosowania czytelników dodatku „Rzecz o Biznesie" na łamach dziennika Rzeczpospolita.Organizator konkursu przeprowadza na polskim rynku wiele tego typu działań promocyjnych dla biznesu. W metodologii konkursu Laur Klienta zastosowana została ankieta internetowa oraz telefoniczna. Poza tym, konsumenci mogli wysłać swój głos bezpośrednio pocztą elektroniczną na wskazany adres. Respondenci głosowali ze 140 miast w całej Polsce.

DOMOTEKA podpowiada: świąteczne prezenty, które otulą dom ciepłem i stylem
Świąteczne śmieciarki PreZero wyjeżdżają na ulice miast i przypominają o bezpieczeństwie na drogach
Focus - Now and Beyond. Sharp na ISE 2026
Oranżada Hellena Party zaprasza do świętowania codziennych sukcesów dzieci! Rusza wyjątkowy konkurs
Komentarze (0)