Gospodarka » Żywność
ZŁOTA PŁETWA REKLAMY 2016 DLA LIDLA!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Nagroda została wręczona 31 marca w Gdyni, podczas uroczystej ceremonii wieńczącej tegoroczne obrady III Kongresu Rybnego.
Konkurs ma na celu zwrócenie uwagi branży rybnej na ważną rolę marketingu produktów rybnych i owoców morza oraz docenienie najlepszych pomysłów w zakresie promocji spożycia ryb. Kapituła konkursu doceniła pełnowymiarowy zakres kampanii „Ryby Są Super" oraz jej charakter. Działania marketingowe były przeprowadzone z wykorzystaniem telewizji, radia, internetu, mediów społecznościowych, narzędzi PR. Komunikacja odbywała się również w przestrzeni miejskiej - na nośnikach outdoorowych jak i w sklepach Lidl. Kampania „Ryby Są Super" dostarczyła konsumentom wachlarz przepisów kulinarnych z wykorzystaniem ryb i owoców morza, a także wiele praktycznych porad na temat ich oprawiania, rozpoznawania gatunków oraz świeżości produktów.
Dziękujemy za uznanie!
Nadesłał:
informacje_ms
|

Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)