Dom » Budownictwo
Zlewozmywak Deante Capella Precious zdobył Złotą Villę!

Z zainteresowaniem spotkało się oryginalne połączenie dwóch z pozoru różnych materiałów: komory wykonanej z eleganckiego granitu i powierzchni z dekoracyjnego szkła hartowanego.
Mozaikowy wzór na spodniej powierzchni szkła zawdzięcza swój  kolor ręcznie naniesionej paście z dodatkiem metali szlachetnych.  Zlewozmywak dostępny jest w trzech metalicznych kolorach: platynowym z  efektem lustrzanym, złotym oraz miedzianym z mieniącymi się drobinkami.  Delikatny połysk ma także czarna komora, wykonana z granitu z dodatkiem  srebra. Całości dopełniają eleganckie czarne detale: sito odpływu, korek  automatyczny oraz przelew.
Nagrodę dla zlewozmywaka Capella Precious odebrał jego projektant, Michał Łój, Product Design Manager w Deante.
Złote VILLE  to konkurs organizowany przez magazyn „VILLA”, w którym nagradzane są  najlepsze produkty branży wnętrzarskiej ostatniego roku. W skład  kapituły konkursu wchodzą architekci, projektanci wnętrz, styliści oraz  przedstawiciele redakcji magazynu „VILLA”. W bieżącej edycji konkursu do  udziału zostało zakwali?kowanych ponad 150 zgłoszeń. 
 
Deante to polska marka, która od prawie 30 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych. Szeroki wachlarz asortymentu obejmuje wyposażenie łazienkowe, zawierające zestawy i panele natryskowe, brodziki, kabiny, baterie oraz ceramikę oraz wyposażenie kuchenne, a w nim: baterie, zlewozmywaki szklane, granitowe, stalowe i ceramiczne. Firma dba o to, aby oferowane produkty wyróżniały się zarówno wysoką jakością, jak i ciekawym designem. Deante współpracuje z utytułowanymi projektantami i młodymi twórcami. Dzięki ich kreatywności powstają innowacyjne produkty nagradzane w licznych konkursach wzorniczych, takich np. jak: must have!, Top Design Award, PRODECO, Złote Ville.
www.deante.pl
Deante
press box     
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)