Zdrowie » Ciało
Ziołowe orzeźwienie z cukierkami marki Ricola o smaku czarnego bzu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Siła ziół
Polscy konsumenci mogą teraz poznać nowy, fascynujący smak cukierków Ricola Czarny bez. Ich sekret oparty jest na połączeniu szwajcarskiej jakości z ogromną wiedzą o ziołach. Niezmiennie od ponad 80 lat wszystkie cukierki Ricola zawierają wyciąg z 13 ziół (m.in. mięty pieprzowej, szałwi i tymianku) uprawianych pośród świeżego, alpejskiego powietrza. Co więcej, w ich składzie nie znajdziemy cukru, glutenu, laktozy, sztucznych aromatów czy barwników. W pełni naturalne sposoby pielęgnacji ziół wykluczają również użycie sztucznych nawozów czy środków owado i grzybobójczych. Powyższe atuty sprawiają, że cukierki Ricola Czarny bez stanowią bogactwo nie tylko wyjątkowego smaku, ale także właściwości odświeżających dla ust oraz gardła. Cukierki Ricola Czarny bez, są dostępne 
 w poręcznym i niedużym opakowaniu, ułatwiającym zapewnienie sobie chwili pysznego orzeźwienia w każdej chwili.   
Kampania promująca
W styczniu rozpoczęła się kolejna, intensywna kampania ATL będąca częścią długofalowej strategii promocji marki Ricola w Polsce. Aktualna odsłona działań w TV, radio oraz Internecie skupiona jest na komunikacji nowego wariantu Ricola Czarny bez i podkreśleniu ziołowej tożsamości marki.
Ziołowe cukierki Ricola Czarny bez
Masa netto: 40 g
Cena rekomendowana: 3,99 zł
| Nadesłał:
            flypr | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)