Technologie » Komputery
Zintegrowana komunikacja z mieszkańcami Warszawy
Urząd m.st. Warszawy uruchomił Centrum Komunikacji z Mieszkańcami  „Warszawa 19115”, gdzie w trybie całodobowym, siedem dni w tygodniu  można uzyskać urzędowe informacje i zgłaszać incydenty, wykorzystując w  tym celu telefon, sms, email, czat, faks, aplikację mobilną lub  samoobsługowy portal internetowy. Komunikację obsługują systemy CIC  firmy Interactive Intelligence oraz Oracle Siebel CRM, wdrożone przez konsorcjum firm Damovo Polska oraz Xentivo.
Projekt Centrum Komunikacji z Mieszkańcami miał na celu pełną integrację  wszystkich procesów komunikacji pomiędzy władzami miasta a jego  mieszkańcami. Teraz w jednym miejscu można uzyskać informacje i załatwić  sprawy podlegające wszystkim dzielnicom i jednostkom miejskim  zarządzanym przez Urząd m.st. Warszawy, a scentralizowany system contact  center umożliwia spójną i zorganizowaną obsługę zgłoszeń i zapytań  wszystkich kanałów komunikacji. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.magazynit.pl/rynek-it/zintegrowana-komunikacja-z-mieszkancami-warszawy.html    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			
Komentarze (0)