Moda » Biżuteria
Zegarki TW Steel w salonach W.KRUK
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Główne cechy zegarków TW Steel to wzornictwo, niepowtarzalność, jakość i dostępność. Marka jest liderem najnowszych trendów w modzie, tym samym cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno u kobiet jak i mężczyzn na całym świecie. Kolekcje zawierają modele dostosowane do wszystkich okazji, zachowując najwyższą jakość i ciekawe wzornictwo.
Bardzo duże koperty, których średnica dochodzi do 50 mm i masywna osłona koronki to podstawowe elementy identyfikujące markę TW Steel i nadające jej unikalny charakter. Wszystkie koperty zegarków z logo TW Steel wykonane są z wysokiej jakości stali oraz galwanicznej powłoki wykonanej w technologii PVD w różnych kolorach. Zegarki TW Steel posiadają mechanizmy firmy Miyota reprezentującej najbardziej zaawansowaną technologię japońską. Dostępne w wielu kolorach paski wykonane są zarówno ze skóry, jak i kauczuku, zaspokajając tym samym wymagania różnych klientów.
TW Steel znana jest na polskim rynku głównie z aktywności sponsoringowej Teamu Renault F1. Logo tej marki znalazło się m.in. na kombinezonie Roberta Kubicy, Witalija Pietrowa a także Nicka Heidfelda. TW Steel jest aktywna także w takich dziedzinach sportów jak golf, żeglarstwo, tenis i piłka nożna.
Zegarki marki TW Steel dostępne są w salonach W.KRUK w Złotych Tarasach w Warszawie i Starym Browarze w Poznaniu.
***
W.KRUK to najstarsza firma jubilerska w Polsce, lider rynku jubilerskiego w Polsce. Polska tradycja pielęgnowana od 1840 roku oraz otwartość na nowoczesne trendy czynią markę W.KRUK ekspertem w dziedzinie biżuterii. Wyroby jubilerskie oferowane w salonach W.KRUK pozwalają zaspokoić pragnienia piękna i wyrafinowania, jednocześnie dając gwarancję najwyższej jakości i doskonałości. W. KRUK to ponad 70 salonów na terenie całego kraju. Oprócz biżuterii firma proponuje najlepsze i najbardziej znane marki zegarków, takie jak Rolex, IWC, ZENITH, BREITLING, Omega, TAG Heuer, Longines, Tissot, Certina i wiele innych.
Firma TW Steel z młodej marki europejskiej, obejmującej początkowo takie kraje jak Holandia, Francja, Niemcy, Grecja, Portugalia, Hiszpania i Wielka Brytania, stała się marką globalną. TW Steel sprzedaje swoje zegarki na całym świecie. Posiada kanały dystrybucji w Ameryce Północnej i Południowej, na Dalekim Wschodzie i w Australii. Wyroby firmy TW Steel dostępne są obecnie w ponad 80 krajach na całym świecie poprzez ok. 4000 punktów sprzedaży detalicznej. Dyrektorem zarządzającym marki jest 28-letni Jordy Cobelens, który ma ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży.
Dodatkowych informacji udziela:
Katarzyna Sosińska
PR Manager W.KRUK
katarzyna.sosinska@vistulagroup.pl
Tel. 603 120 492
wkruk.pl
| Nadesłał:
            W.KRUK | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)