Technologie » Komputery
Zegar tyka, a drukarki czekają
Czas leci niezwykle szybko. Wielki konkurs dopiero się rozpoczął, a nagle do końca pierwszego etapu pozostało jedynie 5 dni. Oznacza to tylko tyle, że trzeba się spieszyć, by zdążyć przed upływem regulaminowego czasu, a ten kończy się 27 listopada, o godz. 23.59. A przecież wystarczy usiąść, pomyśleć i odpowiedzieć na proste pytanie „dlaczego właśnie Twoja drukarka stworzy z produktami Black Pointa duet idealny?". Pierwsze dni przyniosły kilkadziesiąt odpowiedzi, a poprzeczka przez uczestników została zawieszona bardzo wysoko, bo w tym konkursie nie liczy się poprawność, a oryginalność i pomysłowość. - Kreatywność uczestników jest nieograniczona, o czym świadczą już nadesłane odpowiedzi. Pozew sądowy i testament spisany wierszem, to kreacje, które nas naprawdę zaskoczyły i rozbawiły. Czekamy na więcej - mówi Anna Kanak z działu marketingu firmy Black Point. Jest to konkurs bez kreacyjnych barier. Jedyną jest czas, a zegar coraz głośniej tyka.
  
  
- Kolejność zgłoszeń nie ma żadnego znaczenia, bo jury weźmie pod uwagę wszystkie odpowiedzi nadesłane we wskazanym czasie. Ale radziłabym nie czekać do ostatniej chwili 
 - mówi Anna Kanak. Dlatego jeśli tylko przyjdzie Wam do głowy ciekawy pomysł, to spiszcie go i wyślijcie na adres konkursy@blackpoint.pl. W poniedziałek będzie już za późno, bo wtedy jurorzy zajmą się oceną wszystkich nadesłanych pomysłów i wyborem finałowej trzydziestki, która w drugim etapie powalczy o 10 drukarek Epson Stylus. Zadaniem uczestników będzie przetestowanie atramentów Black Pointa, które firma dostarczy bezpłatnie do domów finalistów. Wyniki testów na własnych drukarkach uczestnicy opublikują na Facebooku producenta (http://www.facebook.com/BlackPointSA). Zwyciężą oczywiście Ci, których pomysły będą najbardziej oryginalne, zaskakujące i zabawne.   
| Nadesłał:
            Profitcomms | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)