Rozrywka » Rozrywka
Zbieraj, flirtuj i wygrywaj, czyli ostatni etap konkursu Ahmad Tea London!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Podobnie jak w dwóch poprzednich etapach, zadaniem w konkursie Ahmad Tea London jest stworzenie oryginalnego mema za pomocą specjalnie przygotowanej aplikacji. Do wygrania pozostała jeszcze jedna romantyczna wycieczka do Londynu dla dwojga oraz 50 zestawów herbat. Motywem przewodnim zabawy jest flirt angielskiej damy i dżentelmena.
Flirt, czyli…?
To dwuznaczne prowadzenie rozmowy, która zazwyczaj jest początkiem gry miłosnej. Łącząc go z brytyjskim humorem oraz nienagannymi manierami dam i dżentelmenów można stworzyć wyjątkowe DżentelMemy, a przy okazji wygrać wycieczkę do Londynu. Wiemy już, że w romantyczną podróż do stolicy herbaty wybierze się Pani Marta z Wrocławia, której mem pokonał inne prace w pierwszym etapie zabawy. Laureatka zdobyła swoją nagrodę, w zabawny sposób odpowiadając na pytanie: „Jak zareaguje Dżentelmen na widok Damy ściągającej karnawałową maskę?”
Jak wziąć udział w konkursie?
Wystarczy wejść na stronę www.ahmadtea.pl/dzentelmemy i udowodnić, że błyskotliwie władamy słowem, odpowiadając na pytanie za pośrednictwem autorskiego DżentelMema. Następnie należy zarejestrować kod promocyjny, który znaleźć można między innymi wewnątrz promocyjnych opakowań herbat Ahmad Tea London. Uczestnicy mają ostatnią okazję aby wygrać jeden z 50 zestawów wysokiej jakości herbat. Zgłoszenie dwóch lub więcej kodów w danym miesiącu uprawnia do wzięcia udziału w losowaniu nagrody dodatkowej, którą jest romantyczna podróż do Londynu – stolicy kraju, w którym picie herbacianego naparu jest narodowym rytuałem.
Regulamin konkursu: www.ahmadtea.pl/Regulamin_Konkursu_Ahmad_Tea_London.pdf
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.ahmadtea.pl
| Nadesłał:
            38PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)