Gospodarka » Bezpieczeństwo
Zarządzający Saltusem szefem europejskiej organizacji
AMICE (Association of Mutual Insurers and Insurance Cooperatives in Europe) łączy ponad 100 europejskich towarzystw ubezpieczeniowych. To jedno z największych zrzeszeń rynku ubezpieczeniowego na świecie. Celem organizacji jest wzmacnianie pozycji towarzystw ubezpieczeń wzajemnych w ramach całego sektora ubezpieczeniowego. Wkład jaki wnoszą ubezpieczenia wzajemne do globalnej ekonomii, ale przede wszystkim do życia członków TUW-ów jest istotny, choć niedoceniany. Jednym z celów działania nowego szefa będzie zmiana tej sytuacji.
Tak prestiżowe stanowisko w międzynarodowej strukturze to nowe możliwości i szanse dla polskich organizacji, którym przewodzi Grzegorz Buczkowski. Lepsze możliwości szybkiego adaptowania trendów i nowoczesnych rozwiązań z całej Europy, zarówno w zakresie organizacji i modelu działania TUW, ale też i możliwości rozwoju produktowego dzięki wykorzystywaniu doświadczeń z bardziej rozwiniętych ubezpieczeniowo rynków Europy Zachodniej.
Połowa towarzystw ubezpieczeniowych na Starym Kontynencie działa jako ubezpieczyciele wzajemni. Ich udział w rynku przekracza 30 procent, a wartość przypisanych składek ubezpieczeniowych zebranych przez tę grupę to ponad 400 miliardów euro. Europejskie TUW-y ubezpieczają ponad 200 milionów ludzi i zatrudniają prawie 400 tysięcy pracowników. W skali globalnej, w 2014 roku, wartość przypisanych składek zebrana przez ubezpieczycieli wzajemnych to przeszło 1,3 biliona dolarów.
Towarzystwo ubezpieczeń wzajemnych, którym zarządza Grzegorz Buczkowski jest m.in. właścicielem marki SALTUS Ubezpieczenia. Grzegorz Buczkowski od 25 lat zaangażowany jest w prace na polskim rynku finansowym, od 21 lat w branży ubezpieczeniowej. Od 2008 roku zasiadał w Radzie Dyrektorów AMICE.
| Nadesłał:
            brandscope | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)