Firma » Biznes
Żarówka PR w Radzie Biznesu
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Agencja Żarówka PR i Marketing została członkiem Rady Biznesu Uniwersytetu Łódzkiego. To efekt kontynuacji współpracy firmy z łódzką uczelnią. Od 2010 roku agencja wspiera realizację programu „UŁ dla pracodawców”, w ramach której odpowiada za relacje z mediami, prowadzenie biura prasowego programu oraz komunikację wybranych wydarzeń skierowanych do przedsiębiorców i biznesu. Dzięki efektywnej współpracy Żarówka PR uhonorowana została Tytułem Partnera Innowacyjnej Edukacji UŁ.   
Projekt prowadzi właścicielka agencji, Joanna Berlińska, wiceprzewodnicząca Rady Biznesu Wydziału Filologicznego oraz Magdalena Majcherska. Współpraca została nawiązana z inicjatywy Uniwersytetu Łódzkiego.    
    	
| Nadesłał:
            slawomir.dabrowski@zarowkamarketing.pl | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)