Technologie » Komputery
Zalman prezentuje nowy znak słowny oraz nowe logo firmy
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Producent bardzo długo trzymał się dotychczasowego logotypu, jednak przyszedł w końcu odpowiedni moment na odświeżenie wizerunku. Celem tego ma być wyrażenie przedsiębiorczych ideałów firmy równolegle z duchem młodości i postępującej innowacyjności. Sam znak słowny Zalman został opracowany tak, aby skutecznie komunikować zasoby marki. Warto zwrócić uwagę na dyskretnie umieszczoną “jedynkę” w literze “L”, która ma podkreślać pozycję na rynku.
Najwięcej uwagi przyciąga nowe logo firmy Zalman. Jak tłumaczy sam producent, flaga narodowa Korei Południowej ma cztery symbole, które reprezentują niebo, ziemię, wodę i ogień. Zdecydowano się na wykorzystanie symbolu ognia i połączenie go z kształtem wentylatora oraz literą „Z”.
Jak tłumaczy producent, możliwość kontrolowania ognia/ciepła to podstawa tożsamości firmy. Ponadto struktura koreańskiego trygramu oraz zastosowane angielskie inicjały wyrażają dumę z bycia reprezentacyjną marką Korei Południowej oraz zobowiązanie do zmian i dalszego rozwoju.
Podstawowym kolorem Zalmana jest teraz „Excellent Dark Blue” (CMYK: C100, M100, K55 / RGB: R29, B219, B73 / #1D1349), który symbolizuje przejrzystość i chłód.
| Nadesłał:
            Entrymedia | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)