Gospodarka » Żywność
Zakochaj się w brzoskwini na wiosnę
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wiosna to idealny czas pikników na łonie natury. Cisza, spokój, zielona trawa, kwitnące kwiaty i pierwsze promienie słońca, na które każdy czekał z utęsknieniem. Dzieci będą zachwycone, a dorośli odetchną po ciężkim dniu pracy - w takim otoczeniu troski idą na bok.
Nie zapomnij o przygotowaniu małego co nieco, każdy bowiem wie, że na świeżym powietrzu wszystko smakuje lepiej. Zapakuj do koszyka to, na co masz ochotę, nie zapomnij jednak o jednym – brzoskwiniowym kremie owocowym marki STOVIT. Jego doskonały smak i aksamitna konsystencja doskonale wkomponuje się w przygotowane przekąski. Dzieci z pewnością będą zachwycone gdy zaserwujesz im puszyste gofry polane delikatnym kremem o smaku ich ulubionego owocu, a gdy dodasz go do lodowego deseru – zapamiętają ten smak na długo! Nie obawiaj się konserwantów! STOVIT zadbał, aby owocowe kremy nie tylko dobrze smakowały ale i były zdrowe. Dorosłym z pewnością zasmakują drożdżowe ciastka lub maślane bułki, których smak wzbogaci owocowy krem z brzoskwiń. Te delikatne owoce o soczystym miąższu zostały ukryte w słoiku po to, abyś mógł się cieszyć ich smakiem w każdej chwili. Każdy może delektować się owocowym kremem, nawet jeśli wiosna to czas dbania o zgrabną sylwetkę. W porcji produktu znajduje się tylko 25 kcal. To niewiele, a wyjątkowy smak wynagrodzi surową dietę. 
Kremy owocowe marki STOVIT to wiosenne orzeźwienie kryjące się w smaku brzoskwini. To naturalny smak, który każdy z nas pamięta z czasów, kiedy beztroska i pogoda ducha dominowała w naszym życiu. Dlaczego by nie powrócić do tamtych chwil?
Więcej na: www.stovit.com.pl
    
    	
| Nadesłał:
            Arni | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)