Firma » Biznes
Zagrać z konsumentem? Po co? Żeby więcej sprzedać!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Rywalizacja i pochwały to przykładowe proste mechanizmy rodem z gier, które przekładają się na zaangażowanie konsumentów w interakcję z marką lub sprzedaż produktów. O grach oraz gamifikacji (zwanej również grywalizacją lub gryfikacją) w marketingu on i offline, czyli o nowym haczyku na konsumenta przeczytać będzie można w ponad 70-stronnicowym, bezpłatnym raporcie Game Industry Trends 2012.
Na raport, który ukaże się pod koniec września br., składają się przede wszystkim specjalistyczne artykuły, felietony oraz analizy przygotowane przez blisko 20 uznanych polskich specjalistów, a także opracowane przez NK Research  wyniki badania polskich graczy. Publikacja będzie miała charakter profesjonalnego kompendium wiedzy na temat skutecznego zastosowania mechanizmów gier w marketingu i odpowie na wiele pytań:
- Jak dzięki grom dotrzeć do konsumentów naszych produktów, które nie są związane z grami?
- Jak zwiększyć sprzedaż?
- Jak wprowadzić nowy produkt na rynek?
- Jak działać skutecznie i nieszablonowo?
- Jak pozyskać zaangażowanie rynkowych konsumentów i budować z nimi długotrwałe relacje?
Ponadto przedstawione zostaną konkretne, polskie przykłady realizacji gier reklamujących produkty (advergaming), product placement w grach,  a także kampanii marketingowych w wykorzystaniem mechanizmów grywalizacji.
Z kolei wyniki przeprowadzonego badania odpowiedzą na pytanie „Kim jest gracz komputerowy?”. Co więcej, opracowany materiał będzie stanowić dobry punkt wyjścia dla działań marketingowych, które opierają się na wykorzystaniu gier w dotarciu do konkretnego profilu konsumenta.
Rynek agencji zajmujących się tematyką gier w marketingu jest w Polsce stosunkowo młody, ale rozwija się dosyć szybko. Coraz częściej po mechanikę gier i same gry reklamowe w planowanych kampaniach sięgają największe firmy z praktycznie każdej branży - od FMCG i odzieżowej, po elektroniczną, motoryzacyjną i artykułów dla mężczyzn.
Wydawcami raportu Game Industry Trends 2012 są NowyMarketing oraz NoNoobs.pl S.A.
Partnerem badania jest NK Research.
Więcej informacji:
http://nowymarketing.pl/p/19,raport-git-2012-gry-i-grywalizacja-praktyka-w-marketingu
Kontakt:
Marcin Małecki, tel. +48 505 184 235, marcin.malecki@nowymarketing.pl
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            Autentika | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)