Gospodarka » Żywność
Żabka rusza z kampanią promująca przejazdy FREENOW
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników - hot dog za 1 żappsa za przejazd oraz kupony rabatowe na kolejne kursy taksówkami.
Kampanię, która potrwa do 7 maja 2025 r., prowadzi dom mediowy Value Media. Jej kluczowym elementem jest utrzymany w lekkim, humorystycznym tonie 30-sekundowy spot reklamowy, którego koncepcję kreatywną opracowała agencja Feeders. Film, dostępny na platformie YouTube, przedstawia klientkę, która z myślą o zamówieniu przejazdu... zjawia się w sklepie Żabka. Ten nietypowy pomysł prowadzi do zabawnego dialogu z ekspedientką i pokazuje nową funkcję aplikacji - możliwość zamawiania taksówki wprost z poziomu Żappki, bez konieczności posiadania osobnego konta w FREENOW.
W ramach kampanii powstały również kreacje statyczne, wykorzystywane w kanałach własnych sieci. Kluczową rolę pełni tutaj Żabka Ads - rozwijane przez sieć narzędzie, umożliwiające prowadzenie kampanii reklamowych blisko decyzji zakupowej. W ramach obecnej kampanii nośniki Żabka Ads wspierają działania promocyjne we wszystkich miastach, w których dostępne są usługi FREENOW. Ich siłą jest szeroki zasięg - obecnie w sieci działa już ponad 2800 cyfrowych ekranów, wyświetlających treści reklamowe w sklepach i ich otoczeniu.
Z Żappką w trasę - i po nagrody
Z kampanią powiązana jest również akcja promocyjna skierowana do użytkowników aplikacji. W siedmiu miastach - Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Rzeszowie i Lublinie - kursują oznakowane logotypami Żabki pojazdy FREENOW. Każdy przejazd takim autem, zamówionym z poziomu Żappki, nagradzany jest kuponem na hot doga, który można odebrać za 1 żappsa.
To jednak nie wszystko. Każdy z 10,7 mln użytkowników Żappki otrzymał również dostęp do kuponu promocyjnego „Rabat 40% na przejazd FREENOW (maksymalnie 12 zł)" w zamian za 200 żappsów. Jedna osoba może odebrać jeden kupon, a oferta obowiązuje do wyczerpania puli lub do 7 maja 2025 r. Kupon można aktywować bezpośrednio podczas zamawiania przejazdu.

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)