Technologie » Komputery
Yin i yang - sprzedaż i zaopatrzenie
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Dotyczy to także firm zajmujących się importem i dystrybucją materiałów  budowlanych, armatury łazienkowej i artykułów metalowych.  Kilkudziesięciu importerów z tej branży postanowiliśmy zapytać o to, w  jaki sposób organizują pracę działów zaopatrzenia i sprzedaży.
Wyniki naszego badania pokazują, że tylko 15% ankietowanych firm nie  używa jeszcze zintegrowanych systemów do zarządzania. Ale czy pozostali  na pewno wykorzystują w pełni możliwości narzędzia, w które  zainwestowali? Przyjrzyjmy się bliżej, w jaki sposób badane firmy  organizują swoją pracę w zakresie zamawiania oraz dystrybuowania  towarów.
 Grunt to zaopatrzenie
 W branży  importu i dystrybucji wybór dobrego dostawcy to podstawa w prowadzeniu  firmy i należy poświęcić temu obszarowi dużo uwagi. Godny zaufania  dostawca, oferujący dobrej jakości produkty, przekłada się na lepszą  współpracę i większe zadowolenie Klientów z zakupionych towarów. 
  Czym przy wyborze dostawcy kierują się importerzy z branży materiałów  wykończeniowych i wyposażenia wnętrz? Nasze badanie pokazuje, że  kluczowe kryterium to cena. Jednak zaraz obok niej importerzy zwracają  uwagę na jakość oferowanych artykułów, ich dostępność oraz szerokość  oferty. Potrzeby klientów i renoma marki są mniej istotne przy wyborze  dostawcy, choć dalej mają wpływ na decyzję, tak samo jak doświadczenie  wyniesione z wieloletniej współpracy. 
Czytaj całość artykułu tutaj:    
    	
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)