Technologie » Telekomunikacja
Yealink z integracją z usługą chmurową BlueJeans
Yealink MeetingSpace stanowi połączenie BlueJeans i wideokonferencji Yealink. Pozwala na zarządzanie spotkaniami BlueJeans przy pomocy jednego kliknięcia w terminalach wideokonferencyjnych Yealink. Podłączając urządzenia Yealink VCS do BlueJeans Meeting, funkcje takie jak kalendarz, czy harmonogram spotkań są automatycznie synchronizowane i wyświetlane zarówno na rozwiązaniu Yealink, jak i na monitorze/TV. Oprócz tego użytkownicy mogą bezproblemowego odczytywać powiadomienia i nagrywać spotkania dzięki tej integracji.
Łatwość instalacji telefonów Yealink
Przyszłych użytkowników wideokonferencji Yealink może zachęcić możliwość prostego podłączenia urządzeń za pomocą tylko 1 kabla sieciowego RJ-45. Po instalacji zestawu, można udostępniać treści, a także korzystać z bezprzewodowych mikrofonów. Ponadto nowych użytkowników pozytywnie zaskoczy technologia redukcji hałasów, niwelująca np. odgłosy pisania na klawiaturze czy szum klimatyzacji. Zdalna strona będzie słyszeć tylko rozmowę.
- Yealink wraz ze swoim znakomitym zapleczem technologicznym bardzo szybko i sprawnie wykorzystał otwarte API w BlueJeans do dokonania integracji. Dzięki temu możemy wspólnie poprawić jakość konferencji, odbywających się w pomieszczeniach o dowolnym rozmiarze – powiedział Steve Weinstock, Senior Manager Business Development and Integration Partnerships, BlueJeans.
- Cieszymy się, że nasza firma znalazła tak świetnego partnera, jakim jest BlueJeans. Pozwoli to Yealinkowi na dotracie do jeszcze większej liczby klientów. Mamy nadzieję, że w przyszłości pogłębimy tę współpracę. – powiedział Stone Lu, Wiceprezes w firmie Yealink.
Więcej szczegółów o usłudze Yealink Meeting Space dla BlueJeans można znaleźć na stronie: www.yealink.pl
Pełna oferta rozwiązań Yealink dostępna jest u polskiego importera – firmy Kontel.
| Nadesłał:
            Krzysztof Kiszewski | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)