Zdrowie » Dziecko
Wystartowała wiosenna kampania Fuji Instax
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Fujifilm to wiodący światowy producent w dziedzinie fotografii i obrazowania. W maju 2019 r. marka zdecydowała się na rozpoczęcie działań promujących aparaty fotograficzne Instax, które pozwalają na natychmiastowe wywołanie zdjęć. Dzięki temu aparat idealnie pasuje do imprez okolicznościowych, spotkań rodzinnych i eventów w kontekście zbliżających się uroczystości związanych z Dniem Dziecka oraz Komunią.
Za strategię, planowanie oraz zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, kreację dostarczył klient. Zaplanowane działania obejmują aktywację w mediach online, m.in. na portalach horyzontalnych i w kanałach social media.
Nadesłał:
PR Communication
|

80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Credit Agricole w czołówce rankingu banków Newsweeka
Pokolenie Z chce działać na rzecz cyrkularności
KLASYKA W NOWOCZESNYM WYDANIU. W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI RUSZYŁY PRÓBY DO SPEKTAKLU „PEER GYNT”
Światło, natura i technologia w nowoczesnym domu
Komentarze (0)