Motoryzacja » Samochody
Wystartowała nowa kampania z udziałem Super Alcotestera – nowego ambasadora marki Alco%Test
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Ta zamaskowana postać to nowy superbohater, którego zadaniem jest promowanie stosowania jednorazowych alkotestów. Super Alcotester otworzył niedawno swój przewrotny profil na Facebooku i Instagramie, zaczyna też pojawiać się na imprezach, gdzie budzi niemałe zainteresowanie.
Pierwszą okazję do wspólnej zabawy i osobistego poznania Super Alcotestera mieli uczestnicy Gali plebiscytu Samochód Roku Playboya 2016. Nagroda przyznawana jest najbardziej luksusowym markom, słynącym z najbardziej zaawansowanej technologii i nowoczesnego wzornictwa, ale też dbałości o bezpieczeństwo użytkowników.
Na motoryzacyjną galę Playboya jak co roku przybyła śmietanka polskiego show-biznesu, a w trakcie zabawy celebrytom towarzyszył Super Alcotester, fotografując się z bywalcami imprez. Uczestnikom zabawy bohater rozdawał Alco%Test – jednorazowe testy do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. Super Alcotester asystował również w sesji zdjęciowej gwiazd na czerwonym dywanie. Pojawił się na zdjęciu między innymi z Magdaleną Gessler, Łukaszem Jakubiakiem, Dawidem Wolińskim oraz Angeliką Fajach.
Głównym zadaniem, do którego został powołany Super Alcotester, będzie przypominanie o konsekwencjach dobrej zabawy i ewentualnych po imprezowych skutkach. SuperAlcotester w zabawny sposób będzie przypominał o najważniejszej zasadzie, czyli o bezpieczeństwie. Będzie również wspierał coraz powszechniejszy nawyk dołączania do listy przed imprezowych zakupów testów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. W kolejnych odsłonach kampanii SuperAlkotester pojawi się między innymi w sklepach, działaniach PR-owych oraz w kolejnych odsłonach w mediach społecznościowych.
Za kreację kampanii oraz poszczególne jej aktywności odpowiada agencja Ogilvy & Mather. Komunikację public relations koordynuje natomiast agencja Ogilvy Public Relations Poland.
| Nadesłał:
            Patryk Jeziorski | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)