Firma » Reklama
Wystartowała kampania reklamowa marki MAGNAT!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Ogólnopolska kampania marki MAGNAT jest zintensyfikowaną kontynuacją ubiegłorocznych działań promocyjno-reklamowych. Przygotowane kreacje eksponują wyjątkowość ceramicznej farby do wnętrz MAGNAT CERAMIC i jej główny atrybut, czyli PLAMOODPORNOŚĆ.
Oś kampanii stanowi komunikat: „Plamoodporność gwarantowana albo zwrot pieniędzy", obecny we wszystkich nośnikach reklamy i w mediach: telewizji, Internecie i prasie. W ramach działań realizowanych w telewizji emitowane będą trzy 15-sekundowe spoty zatytułowane: „Sok", „Szminka" i „Dzieci". W przystępny sposób pokazują, że na ścianach pomalowanych farbą 3. generacji MAGNAT CERAMIC, wyprodukowaną przy wykorzystaniu innowacyjnej technologii CERAMIC SYSTEM, zabrudzenia z kredek, soku i szminki nie zagoszczą na długo, dzięki czemu nasze wnętrza będą piękne na dłużej. Spoty będzie można zobaczyć przez cały sezon remontowo-budowlany w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN, a także w CANAL+, Discovery Channel czy National Geographic.
Działania realizowane w Internecie to m.in. kampania banerowa na witrynach tematycznych, reklamy w wyszukiwarkach, emisja spotów w prestiżowych kanałach VOD i kanale YouTube oraz współpraca na blogach tematycznych. Promocja w prasie obejmuje natomiast reklamy produktowe i advertoriale, które ukażą się w najpopularniejszych magazynach o tematyce wnętrzarskiej i lifestylowej oraz prestiżowych katalogach. Kampanię reklamową wspierają materiały POS w postaci katalogów, folderów i banerów.
Zapraszamy do śledzenia nowego sezonu kampanii reklamowej MAGNAT!
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)