Motoryzacja » Samochody
Wysokie noty niezawodności Volvo w Niemczech według J.D Power
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Istnieje wiele rankingów bezawaryjności aut, ale często różnią się od  siebie metodologią. Firma J.D. Power badała samochody nie starsze niż 3  lata, użytkowane przez jednego właściciela przez co najmniej 12  miesięcy.
W tegorocznym badaniu wzięło udział ponad 14 000  właścicieli aut zarejestrowanych w Niemczech. Uwzględniono  samochody, których pierwsza rejestracja nastąpiła między lutym 2015  roku a kwietniem 2017 roku. Ankietowani musieli odpowiedzieć  na pytania dotyczące aż 177 różnych problemów w podziale na  kilka kategorii. Pytano o mankamenty widoczne na zewnątrz pojazdu  oraz w kabinie, działanie funkcji i wyświetlaczy, siedzenia, ocena  awarii zespołu napędowego, a nawet ogrzewania i wentylacji. Użytkownicy  określali też swoje doświadczenia z jazdy.
Na pierwszy miejscu  znalazła się marka japońska, na drugim Volvo, ex-aequo z marką należącą  do producenta z Niemiec. Volvo wypadło zdecydowanie lepiej niż  jakikolwiek producent segmentu premium. Im niższa liczba punktów, tym  niższa awaryjność aut producenta. Marka Volvo uzyskała wynik 103  punktów. To świetny wynik biorąc pod uwagę fakt, że samochody segmentu  premium pozostałych producentów odnotowały więcej usterek niż auta  tańszych segmentów. Średnia dla wszystkich marek wyniosła 133 punkty.  Rok wcześniej poziom średniej awaryjności wynosił 151 punktów, co  oznacza, że średnia liczba usterek aut spada.    
    	
| Nadesłał:
            JK PR | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)