Kultura » Kultura
Wyniki pierwszego konkursu TEN by Fotolia 3
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Pierwszy konkurs zwyciężył Paweł Szenher z Polski w kategorii fotograficznej oraz David Gonzales z Dominikany w kategorii graficznej.
Marcowy konkurs, który był pierwszym z pięciu zaplanowanych w tej edycji kampanii, został rozstrzygnięty. Duża ilość zgłoszonych prac, zarówno w kategorii fotograficznej, jak i graficznej świadczy o tym, że wyzwanie i nowa formuła spodobały się międzynarodowej społeczności TEN. Projektanci graficzni zostali poproszeni o stworzenie pliku .PSD na temat, który w oryginalnym projekcie zainspirował Mike’a Campau, czyli „Woman in the future”. Przed fotografami postawiono natomiast zadanie zrobienia zdjęcia w oparciu o technikę malowania światłem (light painting) autorstwa Erica Paré, którą wykorzystał w projekcie TEN i szczegółowo wytłumaczył w specjalnym wideo making-of. 
Jury konkursowe, jak zawsze, było pod ogromnym wrażeniem wysokiego poziomu talentu, który widać w nadesłanych pracach i miało trudne zadanie wyboru jedynie dwóch zwycięzców. 
Gratulacje dla Davida Gonzalesa, którego plik .PSD wygrał w konkursie graficznym oraz Pawła Szenhera, który zdobywa nagrodę w konkursie fotograficznym.
David Gonzales wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym: 
- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)
Paweł Szenher zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród: 
- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb
- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com
Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Jeśli komuś nie udało się wziąć udziału w tym konkursie, bank zdjęć Fotolia informuje, że kolejny kreatywny konkurs startuje już 12 maja!
Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com
O projekcie TEN Fotolia
Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.
    
    	
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            GlobalBrand | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)