Rozrywka » Rozrywka
Wyjedź do „Miasta Aniołów” z Golącym Patrolem!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Konkurs potrwa do 15 lipca br., a już w połowie września zwycięzców czeka wielka podróż do Los Angeles! Więcej informacji można znaleźć na: www.facebook.com/WilkinsonPolska.  
Ogólnopolski konkurs, zorganizowany w ramach akcji Wilkinson Golący Patrol, w którym do wygrania jest wyjazd do Los Angeles i możliwość stąpania po piaskach kalifornijskiej plaży, ruszył na początku kwietnia. Mechanizm zabawy jest prosty. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny produkt Wilkinson i zachować paragon. Następnie należy wysłać SMS pod numer 71733, w treści podać nazwę sklepu, w którym został dokonany zakup oraz swój zabawny WYMYŚLONY PSEUDONIM RATOWNIKA Golącego Patrolu. Szczęśliwa szóstka osób wygra wyjazd do USA wraz z przewodnikiem. Dodatkowo każdy z nagrodzonych będzie mógł zabrać na wycieczkę osobę towarzyszącą!
Zwycięzców wybierze jury, na podstawie przysłanych PSEUDONIMÓW. Oceniana będzie przede wszystkim kreatywność konkursowiczów. Do udziału w zabawie ratowniczki zachęcają już teraz, bo liczba miejsc w ekipie jest ograniczona. Codziennie, najlepszy spośród przesłanych danego dnia PSEUDONIM, jury nagrodzi odtwarzaczem MP3 Creative Zen Style M300 8GB.
Wyłonieni podczas „castingów” zwycięzcy już we wrześniu wylecą wraz z Golącym Patrolem do Los Angeles. Na miejscu czeka na nich całe mnóstwo atrakcji przygotowanych przez organizatorów… W trakcie trwania wycieczki do Los Angeles ekipa Golącego Patrolu poprowadzi relację „na żywo” na fan page’u Wilkinson (www.facebook.com/WilkinsonPolska).
Z Wilkinson golenie może być przyjemne, a do tego pozwoli Ci na gorącą zabawę w słonecznym LA!
Kontakt dla mediów:
studio PRowokacja Agencja Public Relations
biuro@studioprowokacja.pl
tel. 42 209 17 45 
http://www.studioprowokacja.pl/
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
	| Nadesłał:
            studio PRowokacja | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)