Technologie » Komputery
Wyjdź klientowi naprzeciw - Comarch Mobile
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Pierwszy na świecie pop-up store został utworzony w 1997 roku, w Los  Angeles, przez Jeda Wexlera i Patricka Courrielche, pod nazwą The Ritual  Fashion and Music Expo. Istniał tylko jeden dzień – był to rodzaj  muzycznego eventu, w trakcie którego sprzedawano odzież niszowych  kalifornijskich marek. Impreza szybko zyskała uznanie i przykuła uwagę  dużych firm. Dostrzegły one potencjał w tworzeniu krótkoterminowych  akcji służących promowaniu produktów, zwłaszcza wśród ludzi młodych.  Autorzy projektu The Ritual Fashion and Music Expo zaczęli współpracę z  takimi światowymi gigantami jak Motorola, Levi Strauss czy AT&T.
 DOTRZEĆ DO KLIENTÓW
Prekursorem  pop-up store na polskim rynku był sklep znanej sieci odzieżowej  H&M. Zgodnie z ideą pop-up, wybór lokalizacji nie był przypadkowy –  sklep umiejscowiono w jednej z najpopularniejszych warszawskich  kawiarni. Punkt sprzedaży funkcjonował tylko przez 3 tygodnie. Został  zaaranżowany w wakacyjnym klimacie: dwa tarasy z leżakami tuż nad Wisłą,  sklepy, galeria i klub, w którym codziennie grał inny DJ. Dodatkowo  marka H&M przekazywała organizacji UNICEF 5 proc. z każdej  transakcji zrealizowanej kartą płatniczą.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://magazynit.pl/mobile/wyjdz-klientowi-naprzeciw-comarch-mobile.html    
    	
		Nadesłał:
            openmediagroup 
	 | 
	

						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)