Dom » Wnętrza
Wyjątkowa jak Ty i Twój dom – Baltic Wood rusza z nową kampanią promocyjną
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Celem kampanii jest promocja najpiękniejszych podłóg z naturalnego dębu i zaprezentowanie korzyści, jakie niesie ze sobą wybór wysokiej jakości podłogi drewnianej. Objęta kampanią podłoga Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany to trójwarstwowa, rustykalna podłoga klasy premium, o delikatnym i ponadczasowym charakterze. Dostępna we wzorze deski 1-rzędowej slim, tworzy jasną i nowoczesną powierzchnię. Dzięki subtelnie podkreślonej linii deski –poprzez mikrofazę na długim boku, i widocznej strukturze drewna – uzyskanej w procesie szczotkowania, nadaje pomieszczeniom wyrazisty i przytulny charakter. Uniwersalny styl Dąb Unique 1R sprawia, że podłoga idealnie sprawdza się w każdym wnętrzu – zarówno nowoczesnym, jak i klasycznym – a dzięki właściwościom dębu i trójwarstwowej konstrukcji jest wyjątkowo trwała.
– Odpowiednio dobrana podłoga jest obecnie jednym z najważniejszych elementów designu, nadającym charakter całości, wpływającym na samopoczucie i zdrowie użytkowników przez wiele lat – mówi Magdalena Marek, członek zarządu, dyrektor sprzedaży Baltic Wood S.A. – Głównym założeniem naszej kampanii jest popularyzowanie szlachetnego piękna podłóg z naturalnego dębowego drewna, przez udostępnienie odbiorcom wybranego modelu premium w atrakcyjnej cenie. Polscy inwestorzy, budujący lub remontujący dom czy mieszkanie, coraz częściej doceniają walory estetyczne i użytkowe drewnianych podłóg, dlatego chcemy dać im możliwość wykorzystania najwyższej jakości produktów Baltic Wood.
Podłoga Dąb Unique 1R lakier mat szczotkowany jest dostępna na wzorze deski 1-rzędowej o wymiarach 22sprzedaz@balticwood.pl. Promocja potrwa do 31 października 2018 r.     
    	
    
    		
	 
		 
	Nadesłał:
	
		
		
		 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)