Rozrywka » Prezenty
Wygrywaj w konkursie Yogen Früz!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Sezon wiosna/lato 2012 w Yogen Früz oficjalnie rozpoczęty! Uczestnik konkursu ma za zadanie zgłosić własną propozycję sloganu reklamowego dla marki Yogen Früz. Wysoko punktowana jest kreatywność i poczucie humoru! Propozycje należy przesyłać na adres konkursy@yogenfruz.pl
  
Po zakończeniu konkursu Kapituła wyłoni dwie najciekawsze propozycje. Ich autorzy wygrywają karnety na pięć dowolnych produktów Yogen Früz do realizacji w wybranym przez siebie punkcie sprzedażowym.
  
Jogurtowa uczta w towarzystwie szeroko üśmiechniętych przyjaciół to zdrowa alternatywa dla zwolenników aktywnego trybu życia i pozytywnego nastawienia do codziennych problemów.
  
Wspólne komponowanie deserów to także świetna zabawa. Dzięki usłudze Ü-serve, każdy ma możliwość samodzielnego stworzenia unikalnej kompozycji lekkiego deseru mrożonego na bazie jogurtu i świeżych owoców.
  
Globalna marka na polskim rynku
Marka Yogen Früz jest obecna w 25 krajach na całym świecie i ma 1200 punktów sprzedaży. Czas na jogurtową rewolucję w naszym kraju. Najbardziej szykowne jogurty mrożone przebyły długa drogę z Kanady do Polski, aby podbić nasze serca i uwieść zmysły. Warszawskie galerie handlowe - Galeria Mokotów oraz Wola Park już zdobyte! Teraz marka buduje franczyzową sieć lokalnych partnerów w kolejnych miastach.
  
Yogen Früz to mrożone jogurty i sorbety dla każdego, kto ceni sobie zdrowy tryb życia. Firma promuje zdrowy tryb życia, uśmiech i witalność. Yogen Früz zachęca również do aktywności i poprawy kondycji fizycznej i psychicznej. Ucieleśnieniem tych wartości jest charakterystyczne, "uśmiechnięte" logo marki.
 
  
Zapraszamy do zakładki konkursowej!
http://on.fb.me/yogen-fruz
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)