Zdrowie » Ciało
Wygraj darmowe karnety w konkursie z Yogen Früz!
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
 Kreatywność i poczucie humoru uczestników konkursu "Sezon wiosna/lato 2012 w Yogen Früz" nie znają granic. Propozycji wciąż przybywa, w związku z tym kapituła konkursu ma pełne ręce roboty. Niemniej jednak zabawa trwa w najlepsze! Na Wasze propozycje czekamy pod adresem: konkursy@yogenfruz.pl
Zabawy słowem, czyli na czym polega konkurs 
Uczestnik konkursu ma za zadanie zgłosić własne propozycje sloganu reklamowego dla marki Yogen Früz. Dodatkowo punktowane są hasła propagujące zdrowy i aktywny tryb życia. W końcu to Yogen Früz trafnie 
odpowiada na pytanie, jak połączyć przyjemne z pożytecznym, stawiając na zdrowe i smaczne przekąski, uśmiech i witalność. 
Autorzy dwóch najciekawszych propozycji otrzymają karnety na pięć dowolnych produktów Yogen Früz. Nagroda jest przepustką do prawdziwej jogurtowej üczty. Każdy produkt powstaje z pasji do tego co zdrowe, naturalne i pozwalające zachować wewnętrzną równowagę.
Jogurt zamiast lodów! 
Rosnąca popularność jogurtów mrożonych na polskim rynku świadczy o zmieniających się wymaganiach konsumpcyjnych. Jedzenie powinno być nie tylko smaczne - musi też stanowić źródło substancji i wartości odżywczych i jednocześnie potęgować nasz apetyt na więcej – bez groźby przybrania dodatkowych kilogramów! Mrożone jogurty Yogen Früz zawierają aż o połowę mniej kalorii niż lody owocowe klasy premium.
Masz apetyt na więcej? Szczegóły w zakładce konkursowej: 
http://on.fb.me/yogen-fruz
    
    	
 
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)